Congres organiseren: waarom kiest u voor een congres, symposium, seminar?

– Bij kennisdeling, ervaringen wisselen.

– Om de doelgroep te inspireren.

– Bij gebrek aan kennis bij doelgroep.

– Om te netwerken.

– Om in contact komen met huidige en nieuwe relaties, partners, klanten, eigen personeel.

– Vooral bij need to know informatie, minder relevant bij nice to know informatie.

– Bij een relatief grote doelgroep, waarbij je enkele 10-tallen tot 100-tallen wilt bereiken.

– Persoonlijke communicatie.

– Om imago te versterken en naamsbekend bij de doelgroep te vergroten.

– Voor  presenteren van nieuwe ontwikkelingen, producten, diensten, innovaties, onderzoeken.

– Om een jubileum te vieren.

Advertenties

Over Marc Dekkers, Comee.nl

Organizer of inspiring Events & Conferences | Communication Pro | Business Developer | Loves Social & Cross media | E-commerce | Food | Mountainbiker
Dit bericht werd geplaatst in strategie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s